• ساعت : ۱۷:۳۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ 
  • کد خبر : ۴۱۷۰۵
تقدیر از مدیران و كارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستك
طی مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان بستک،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه،معاونین فرماندار،بخشداران و شهرداران، از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستک تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند،به تشریح پروژه های هفته دولت در شهرستان پرداخت.

فرماندار بستک افزود: ۸۴ پروژه با اعتبار ۹۸۷ میلیارد تومان در شهرستان به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که بخشی از این پروژه ها با حضور مهندس دوستی استاندار پرتلاش هرمزگان و مهندس جباری نماینده پای کار مردم غرب‌ هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تقدیم مردم شریف شهرستان بستک خواهد شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به پروژه های مهم شهرستان و تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) درخصوص اطلاع رسانی به مردم گفت: حضرت امام (ره) بر این نکته تاکید داشتند که خدمات دولت و نظام باید به مردم گفته شود.

دکتر جلالی ضمن تبریک روز کارمند و تشکر از مدیران و کارکنانی که برای‌ حل مشکلات مردم تلاش می کنند بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان و رسیدگی به مشکلات مردمی که به ادارات مراجعه می کنند تأکید کرد.

در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان بستک تقدیر شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0