• ساعت : ۰۸:۳۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ 
  • کد خبر : ۴۱۹۳۵
فرماندار بستك در نشست شورای اداری شهرستان تأكید كرد:حضور مدیران در مراسمات ملی مذهبی و جلسات و كارگروه ها الزامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک،هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان بستک به ریاست فرماندار و با حضور امام‌ جمعه‌ شهرستان،امام جمعه شهر بستک،معاونین فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی،بخشداران و روئسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 دکتر جلالی در ابتدا ضمن تبریک روز پرستار و هفته بسیج و محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بر حضور مدیران در مراسمات ملی و مذهبی تأکید کرد.

فرماندار بستک در ادامه با گلایه از حاضر نشدن برخی مدیران در جلسات افزود: برگزاری جلسات و کارگروه ها برای تصمیم گیری و حل و فصل مشکلات مردم است و مدیران مکلفند شخصا در جلسات حضور یابند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به اینکه عملیاتی شدن پروژه های عمرانی باعث تغییر و تحول در شهرستان خواهد شد،خواستار تسریع در عملیاتی شدن پروژه های پیش بینی شده با مدیریت صحیح هزینه ها و نظارت مستمر شدند.

 در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در خصوص برنامه های بزرگداشت هفته بسیج،رئیس پست در خصوص نحوه ارائه خدمات پستی و رئیس اداره امور مالیاتی و دارائی شهرستان در خصوص مالیاتهای مستقیم تکلیفی و ارزش افزوده شهرستان نسبت به برنامه و سایر موارد مرتبط به ارائه گزارش پرداختند.

در پایان با اهدای لوح از سوی مدیرکل انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از دکتر جلالی فرماندار بستک به عنوان رئیس برتر انجمن کتابخانه های عمومی و بادروج رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان دبیر انجمن تقدیر شد.

 گفتنی است طی احکامی از سوی سرهنگ شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان،مسئول شورای جهادی شهرستان،فرمانده بسیج اداری شهرستان،فرمانده پایگاه بسیج اصناف شهر بستک و مسئول کانون بسیج مهندسین عمران شهرستان بستک معرفی شدند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0