• ساعت : ۰۸:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ 
  • کد خبر : ۴۲۰۱۰
فرماندار بستک در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان عنوان کرد:
اقدام های مدیران باید موجب رضایتمندی مردم در سطح جامعه شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک نهمين جلسه شورای اداری شهرستان بستک به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان،امام جمعه شهر بستک،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک در ابتدای این جلسه ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس از حضور مردم و مسئولین در مراسم استقبال از شهید گمنام در شهر بستک تشکر و قدردانی نمود.

فرماندار بستک در ادامه افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم خدمات و اقدامهای زیادی در سطح شهرستان انجام گرفته و در حال انجام می باشد که لازم است به اطلاع مردم رسانده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اينکه اقدام های مدیران باید موجب رضایتمندی مردم در سطح جامعه شود بر تکریم ارباب رجوع؛تسریع در پاسخگویی مکاتبات اداری و توجه به زمانبندی اجرای پروژه ها تأکید کرد.

دکتر جلالی همچنین از طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اولویت های مهم و اول دولت اشاره و ضمن اعلام اینکه شهرستان بستک توانسته در طرح نهضت ملی مسکن در استان به نسبت اجراي برنامه چهار ساله دولت رتبه اول را کسب نماید از همکاری دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد این طرح مهم دولت تشکر کرد.

توجه به موضوع خودحفاظتی ادارات،برپایی میز خدمت مدیران در نماز جمعه و حضور منظم در جلسات و کارگروه ها و همکاری دستگاها و گذاشتن کلیه امکانات‌ خود در اختیار ستاد انتخابات از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار شهرستان در اين جلسه بیان داشت.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در خصوص خودحفاظتی ادارات،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص موارد مرتبط با اشتغال و مدیر مخابرات در خصوص زیر ساختهای ارتباطی شهرستان به ارائه گزارش پرداختند.

گفتنی است در پایان از زحمات تاتوره سرپرست سابق شهرداری جناح به دلیل عملکرد مطلوب و جلب رضایتمندی مردم در دوره تصدی این سمت و ایرانمنش شهردار بستک و عبدی مدیر مخابرات شهرستان نیز به دلیل کسب رتبه برتر در موضوع خود حفاظتی تقدیر شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0