• ساعت : ۱۰:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ 
  • کد خبر : ۴۲۲۰۱
اولین جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار شعب أخذ رأی شهرستان بستك برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک،جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار شعب أخذ رأی شهرستان بستک به ریاست محمد جلالی فرماندار و رئيس هیت اجرایی انتخابات شهرستان و با حضور امین آزادی معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان،روئسای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات،دبیر ستاد انتخابات و نمایندگان فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بستک در این جلسه اظهار داشت:انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از طریق انتخابات اراده مردم تحقق پیدا خواهد کرد و در چهار دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،همواره سالم ترین انتخابات در کشور برگزار شده است.

دکتر جلالی به دقت و آگاهی تمامی نمایندگان فرماندار در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تأکید کرد و افزود: نمایندگان فرماندار،مدیران شعب أخذ رأی هستند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک خاطر نشان کرد:باید تمام توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم باشد.

گفتنی است در این جلسه، آموزش قانون و آیین نامه انتخابات،آموزش انتخابات الکترونیکی و کارکرد دستگاه‌های احراز هویت برای نمایندگان فرماندار ارائه گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0