• ساعت : ۱۰:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ 
  • کد خبر : ۴۲۲۰۲
فرماندار بستک خبر داد:
با حضور وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده دولت در شهرستان بستك: ۳۱ پروژه صد در صد دولتی به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بستك افتتاح خواهد شد

با حضور وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده دولت در شهرستان بستک: ۳۱ پروژه صد در صد دولتی به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بستک افتتاح خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، محمد جلالی فرماندار شهرستان در تشریح برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان بستک ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : دکتر رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه با همراهی اعضای هیات دولت به استان هرمزگان سفر خواهد کرد.

وی افزود :مراسم استقبال از رئیس جمهور پنجشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ در بندرعباس زیر پرچم همزمان با شروع دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد که از اقشار مختلف مردم شهرستان بستک به منظور شرکت در مراسم استقبال دعوت می نمایم.

وی با اعلام این موضوع که ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بستک آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر است افزود: با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان این پروژه ها افتتاح خواهدشد.

وی مهمترین پروژه های صد در صد دولتی را در حوزه آب ، راه ، بهداشت و درمان ، برق ، ورزش و آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: مهمترین پروژه شهرستان بستک از لحاظ ارزش ریالی ابرپروژه خط انتقال آب از بندرچارک تا جناح است که اعتبار آن هزار و نوزده میلیارد تومان می باشد.

جلالی اضافه کرد : اجرای ۸ کیلومتر از بزرگراه بستک لار ، بهسازی، ۸ کیلومتر از محور جناح-کمشک و بستک - بندرعباس حدفاصل چاهبنارد تا بستک ، ۱۰ واحد مسکونی اقامت پزشکان و همچنین چندین مدرسه صد درصد دولتی از جمله پروژه هایی است که پنجشنبه به صورت متمرکز افتتاح می شود.

فرماندار بستک همچنین ضمن تشکر از خیرین بزرگوار شهرستان بستک ارزش پروژه های اجرا شده توسط خیرین را ۳۴ میلیارد تومان و تعداد آن را ۷ عدد پروژه عنوان کرد و افزود: ساختمان مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان ، پایگاه سلامت شهری و مرکز جامع سلامت شهری بستک مهمترین پروژه هایی است که به صورت صد در صد خیر ساز به مردم شهرستان بستک تقدیم می شود.

جلالی ادامه داد: ارزش ریالی پروژه بهداشت و درمان که توسط وزیر بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد ۱۹۹ میلیارد تومان می باشد ، وی افزود : بخش الحاقی بیمارستان فارابی به صورت مشارکتی توسط دولت وخیر محترم ، و چندین مدرسه و تعداد ۶ پروژه به صورت مشارکتی خیرین و دولت به ارزش ۱۵۱ میلیارد تومان نیز در بین پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر قرار گرفته است.

وی همچنین در پایان گفت : بزرگترین کشتارگاه اتوماتیک طیور استان با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و ظرفیت اشتغال ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم افتتاح خواهد شد که ظرفیت کشتار ۶ هزار قطعه در ساعت را داراست.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0